سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای فضای کاری مشترک

اگر شما در فکر راه اندازی کسب وکار جدید هستید نیاز نیست که یک دفتر خصوصی را اجاره کنید و در ابتدای راه کلی هزینه صرف کنید. شما میتوانید از فضای کاری مشترک استفاده کنید. بدین گونه با هزینه کم میتوانید محیطی مناسب برای کار خود داشته باشید.

فضای کاری مشترک امکانات زیادی دارد که میتوان به چشم دفتر کار به آن نگاه کرد. درست است شاید هزینه آن از کافی شاپ با اینترنت رایگان بیشتر باشد ولی مشابه دفتر کار است که امکانات زیادی دارد و شما به راحتی میتوانید قرار ملاقات های خود را در آن جا ترتیب دهید.

–شرکت‌های کار اشتراکی نسبت به احتیاجات شرکت های تازه تاسیس شناخت خوبی دارند. در همین راستا برنامه ها و امکاناتی ارائه میکنند که شما با بهره گیری از آن ها میتوانید در بیزینس خود پیشرفت داشته باشید. این خدمات میتواند شامل برگذاری جلسه به منظور معرفی شرکت به سرمایه‌ گذاران تا خدماتی معمول تر مثل کمک به حسابداری هستند. از طرف دیگر افراد مختلف با تخصص های گوناگون کنار هم هستند. در نتیجه شما به راحتی میتوانید افراد متخصص در زمینه های مختلف را پیدا کنید و از آن ها در راستای کار خود مشورت بگیرید.

شما شاید پیش بینی یک سری امکانات را برای کسب و کار خود نکرده باشید ولی نگران نباشید کارکنان فضای کاری مشترک این تدبیر لازم را برای شما کرده اند.

– اکثر رده سنی تشکیل دهنده این فضاها افراد جوان هستند ولی رده سنی بالاتر هم میتوانند در این فضاها فعالیت داشته باشند. ممکن است میز بغل دست شما در کسبوکاری فعالیت داشته باشد که هیچ وقت به ذهن شما نرسد. در آینده کاری خود میتوانید با توجه به نیازتان از هر کدام از این افراد و تیم ها کمک بگیرید.

– تاسیس شرکتی تازه از نظر روحی مشکلات خاص خود را دارد. وقت هایی خواهد بود که شما به اینکه آیا در راه درست برای تاسیس شرکت قدم گذاشته اید و یا اینکه انتخاب شما درست بوده است یا نه بسیار شک میکنید.خیلی از وقت ها باید از زمان خوش گذرانی خود بکاهید و بیشتر کار کنید. یکی از مشکلات کار در اداره ها به وجود آمدن جلسات ناگهانی پیش بینی نشده است. یا اینکه در پایان آن روز باید کار شما آماده تحویل باشد. تایم کاری و نوع کاری که انجام میدهید دست شما نمیباشد. ولی در فضای کاری مشترک شما این مشکلات را ندارید. در فضای کار اشتراکی شما میتوانید کسب و کار خود را داشته باشید و قوانین مخصوص به خود را برای کارتان داشته باشید. تا هر موقع بخواهید میتوانید کار کنید یا اینکه کار نکنید. از سوی دیگر کار کردن در خانه یا اینکه به یک کافی شاپ بروید و کار خود را جلو ببرید شاید رؤیایی باشد.که آن هم مشکلات خاص خود را خواهد داشت.

<"مزایای فضای کاری مشترک"=img src="https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.theworkloft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F03%2FCoworking-Space-1-4.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.theworkloft.com%2Ffree-trial%2F&docid=tUfBLdv3cY3fEM&tbnid=FVzl7zgzz1QG1M%3A&vet=10ahUKEwiZtsTT1ZPkAhVpk4sKHb5nC8oQMwiCASgHMAc..i&w=1200&h=800&bih=657&biw=1396&q=coworking%20space&ved=0ahUKEwiZtsTT1ZPkAhVpk4sKHb5nC8oQMwiCASgHMAc&iact=mrc&uact=8" alt>

– فضای کاری مشترک جایی است که شما هر موقع خواستید میروید و مکان خاص خود را خواهید داشت. تقریبا این قسمت قضیه مانند کار اداری است ولی با این تفاوت که هر فردی برای خود کار میکند.

– فضای کار اشتراکی چاره خوب به منظور رفع مشکل گوشه گیری خیلی از افرادی که دورکار هستند، میباشد. کار در منزل حواس پرتی های خاص خود را دارد و ممکن است کاراهای ناخواسته زیادی به وجود آید. از منزل بیرون رفتن و کار کردن در خارج از منزل بار روانی خوبی روی افراد دارد.

– وقتی آدم در یک محیط بیرون کار میکند اشتیاقش به کاری که انجام میدهد بیشتر است. در فضای کاری مشترک بین اعضا شور و اشتیاقی موجود است که این خود تاثیر به سزایی روی افراد این محیط دارد. این محیط تمرکز و خلاقیت افراد هم بالاتر میبرد. شما هم وقتی در این محیط ها کار میکنید سعی کنید سرشار از انرژی مثبت باشید که بتوانید سهم خوبی در پیشرفت دیگران داشته باشید.

– وقتی در محیطی قرار میگیرید که با دیگران میتوانید رابطه داشته باشید این امر منجر به این میشود که احساس کسلی و افسردگی به شما دست ندهد. شما میتوانید با افراد مختلف معاشرت داشته باشید و روابط اجتمتعی خود را نیز تقویت کنید.